Starting Sept. 5, 2014, Genealogy.com will be making a big change. GenForum message boards, Family Tree Maker homepages, and the most popular articles will be preserved in a read-only format, while several other features will no longer be available, including member subscriptions and the Shop.
 
Learn more


Chat | Daily Search | My GenForum | Community Standards | Terms of Service
Jump to Forum
Home: Surnames: Krohn Family Genealogy Forum

Post FollowupReturn to Message ListingsPrint Message

Re: My father was Paul Kröhn
Posted by: Marlies Schulte (ID *****1173) Date: May 26, 2009 at 15:21:23
In Reply to: My father was Paul Kröhn by Lothar Kröhn of 367

Lieber Lothar,
bei den Vorbereitungen zur Feier der 40 Jahre unseres Abiturs habe ich versucht, dich und Renate Metting zu finden. Von Renate fand ich keine Spur, aber deine. Wir haben zu allen Treffen auch die eingeladen, die unsere Klassen vorzeitig verlassen haben. Auf euch beide bin ich bei einem Besuch in Büsum gekommen, als ich sah, dass das Café Sager abgerissen wurde, in dem ihr manchmal gesessen und Gedichte geschrieben habt.
Ich würde mich sehr freuen, von dir zu hören, und wenn du mir deine e-mail gibst, kann ich dir den Link schicken, unter dem du alte und neue Fotos unseres Jahrganges sehen kannst.
Herzliche Grüße aus dem Norden.
Marlies Schulte


www.marlies-schulte.com


Notify Administrator about this message?
Followups:
No followups yet

Post FollowupReturn to Message ListingsPrint Message

http://genforum.genealogy.com/krohn/messages/343.html
Search this forum:

Search all of GenForum:

Proximity matching
Add this forum to My GenForum Link to GenForum
Add Forum
Home |  Help |  About Us |  Site Index |  Jobs |  PRIVACY |  Affiliate
© 2007 The Generations Network